Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalış Duman, Meral
dc.date.accessioned2022-03-22T07:45:57Z
dc.date.available2022-03-22T07:45:57Z
dc.date.issued25 Ağustos 2020en_US
dc.identifier.citationÇalış Duman, M. (2020). YÖNETİCİLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ BECERİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME . Malatya Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Dergisi , 1 (2) , 23-45 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/mtuiyb/issue/57000/733187en_US
dc.identifier.issn2717-7890en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12899/746
dc.description.abstractGünümüzde yaşanan krizler, doğal afetler, salgın hastalıklar gibi olağanüstü durumlar ve bunların işletmelere olan etkisi, yönetimin ve yöneticiliğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha göstermiştir. Bu durumlarda yöneticilerin sergiledikleri tutumlar, sürecin etkinliğini ve başarılı bir şekilde yönetilmesini de etkilemektedir. Özellikle, bu süreçte, yöneticilerin insan ilişkileri becerisi oldukça kritik bir önem taşımaktadır. Bu nedenle bu araştırmada, yöneticilerin insan ilişkileri becerisini, iletişim, dinleme, anlama, soru sorma, ikna etme gibi alt boyutlarıyla incelemek amaçlanmaktadır. Bu doğrultuda kavramsal ve teorik bir araştırma yapılmış, yöneticilerin insan ilişkileri becerisi üzerine bilgi sahibi olmak isteyen araştırmacılar ve yöneticiler için değerlendirmeler ve sonuçlar ortaya konmuştur.en_US
dc.description.abstractExtraordinary situations such as crises, natural disasters, epidemics today and their impact on businesses showed once again how important management and managers. In these cases, the attitudes displayed by managers affect the effectiveness and successful management of the process. In particular, in this process, the human relations skills of managers are of critical importance. For this reason, in this research, the human relations skills of the managers, it is aimed to examine with sub-dimensions such as communication, listening, understanding, asking questions, persuasion. In this direction, a conceptual and theoretical research was conducted and evaluations and results have been presented for researchers and managers who want to have knowledge about the human relations skills of managers.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMalatya Turgut Özal Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofMalatya Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYönetimen_US
dc.subjectYöneticien_US
dc.subjectYönetim Becerilerien_US
dc.subjectİnsan İlişkileri Becerisien_US
dc.subjectManagementen_US
dc.subjectManageren_US
dc.subjectManagement Skillsen_US
dc.subjectHuman Relations Skillen_US
dc.titleYöneticilerin insan ilişkileri becerisi üzerine bir incelemeen_US
dc.title.alternativeAn investigation on the human relations skills of managersen_US
dc.typeArticleen_US
dc.authorid0000-0002-8283-5188en_US
dc.departmentMTÖ Üniversitesi, Akçadağ Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon Bölümüen_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage23en_US
dc.identifier.endpage45en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster