Başlık için Yayın Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 10, listelenen: 5-10
-
Nazi Almanya’sı döneminde nazizm ideolojisindeki antisemitist propaganda mitlerinin eğitime yansıması
(Selçuk Üniversitesi, 2020)Nasyonal Sosyalist Alman İşçi Partisi'nin (NSDAP), 1933 yılında Almanya'da iktidara gelmesinden sonra Naziler, Nazizm ideolojisinin antisemitist fikirlerinin ülke genelinde hâkim olmasına çalışmakta, bu amaçla Yahudilere ... -
Turkish tourism and hospitality students' attitudes toward the international community
(University of Rijeka, 2019)Purpose- The purpose of this paper is to define Turkish tourism students' stands regarding international community, i.e. international posture, which is a neglected area of research in terms of tourism and foreign language ... -
Uluslararası Muhasebe Standartlarının Adaptasyonunda Örgüt Kültürünün Rolü
(Şuayyip Doğuş Demirci, 08 Şubat 2)Kültür; belirli bir toplumda, belirli bir zamanda yaygın olarak kullanılan ve ortak davranışsal özellikleri yansıtan normlar, değerler, inançlar ve gelenekler sistemi olarak, insanoğlunun düşünce yapısını şekillendirmektedir. ... -
Üniversite öğrencilerinin sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir turizm hakkındaki bilgi düzeyleri
(2019)Bu çalışmada, üniversite öğrencilerinin sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir turizm ile ilgili kavramlara ilişkin bilgi düzeylerinin ölçülmesi amaçlanmaktadır. Nicel araştırma geleneğine uygun olarak tasarlanan bu araştırmada ... -
Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Döneminde Ulusal Turizm Örgütlerinin Resmi Web Sitelerinin Bir İletişim Aracı Olarak İncelenmesi
(2020)Dünya 2020 yılında, çok derin etkileri olan bir salgın hastalıkla karşı karşıya kalmıştır. Turizm sektörü de bütün dünyadaki hareketlilik kısıtlamasından ve kapatmalardan çok olumsuz bir şekilde etkilenmiştir. Ülkeler, ... -
Yeşil pazarlama açısından çimento sanayisindeki uygulamalar: Elazığ’da örnek olay incelemesi
(Fırat Üniversitesi, 2020)Müşteriler son yıllarda işletmelerin sundukları ürün ya da hizmetin sadece kendisiyle ilgilenmemektedir. Çevreye olan duyarlılığın artması ile birlikte, müşteriler tercihlerini belirlerken ürün ya da hizmet sunan işletmelerin ...