Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Nazizm İdeolojisinde Alman Kadınları: "Nsfrauen-Warte" Propaganda Dergisi Üzerine İnceleme
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2018)
Nazizm ideolojisi, ari ırk olarak gördüğü Alman kadınlarını iyi bir anne,
iyi bir eş ve iyi bir vatansever olarak idealleştirmekteydi. Nazi propagandası,
dönemin kitle iletişim araçlarını etkin bir şekilde kullanarak ...
Çin Milliyetçi Partisi Tarafından Japon İşgali'ne Karşı Yürütülen Ulusal Seferberlik Propagandası
(Trakya Üniversitesi, 10.06.2019)
7 Temmuz 1937 tarihinde Japonya ve Çin arasında dünya tarihinin en kanlı savaşlarından biri başlamıştı. Japonya, 1937 yılından itibaren Çin'in topraklarını işgale girişmiş ve ülkenin doğu bölgesindeki toprakların önemli ...
2. Dünya Savaşı'ndaki Sovyet Propaganda Posterlerinin Öfke Çekiciliği Bağlamında İncelenmesi
(İnönü Üniversitesi, 2018)
Öfke çekiciliği, insanlar üzerinde öfke oluşturarak belirli bir konu hakkında olumsuz tutum geliştirmesi ve ona karşı istenilen yönde hareket etmesini amaçlayan bir ikna tekniğidir. Öfke çekiciliği, propaganda disiplini ...