Search
Now showing items 1-10 of 55
2. Dünya Savaşı'nda Kullanılan Sovyet Propaganda Posterlerinde Coşku Çekiciliği Bağlamında Kadınların Temsili
(22.11.2018)
Coşku çekiciliği, insanların rakiplerini geride bırakarak belirli bir amaç doğrultusunda harekete
geçmesini hedefleyen bir duygusal çekicilik türüdür. 2. Dünya Savaşı'nda Sovyetler Birliği, Nazi
Almanyası'nın işgaline ...
İşletmelerin Endüstri 4.0 Teknolojileri Kullanım Düzeyinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
(Gümüşhane Üniversitesi, 23.09.2021)
2011 yılında Endüstri 4.0 vizyonunun ortaya atılması ile birlikte, bu vizyon tüm ülkelerin hedefleri arasına girmiştir. Bunun nedeni endüstri 4.0’ın beraberinde getirdiği yüksek verimlilik, kalite, hız ve esnekliktir. ...
Balkanlarda bir nazi ordusu: nazi propaganda afişlerinde hançer tümeni
(Trakya Üniversitesi, 31.12.2018)
2. Dünya Savaşı'nın son yıllarında, Nazi Almanyası cephelerde
büyük askeri kayıplara uğramaya başlamıştı. Naziler bunun çözümü olarak
işgal altında bulunan ülkerden, Waffen-SS Tümenleri adında gönüllü
birlikler oluşturmaya ...
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(Malatya Turgut Özal Üniversitesi, 2021)
Hızla gelişen teknoloji ve internet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyayı vazgeçilmez hale getirmiştir. Ticari işletmeler son yıllarda sosyal medyayı ürün veya hizmet tanıtımı, reklam ve karşılıklı iletişim gibi ...
Nazizm İdeolojisinde Alman Kadınları: "Nsfrauen-Warte" Propaganda Dergisi Üzerine İnceleme
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2018)
Nazizm ideolojisi, ari ırk olarak gördüğü Alman kadınlarını iyi bir anne,
iyi bir eş ve iyi bir vatansever olarak idealleştirmekteydi. Nazi propagandası,
dönemin kitle iletişim araçlarını etkin bir şekilde kullanarak ...
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Hızla gelişen teknoloji ve internet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyayı vazgeçilmez hale getirmiştir. Ticari işletmeler son yıllarda sosyal medyayı ürün veya hizmet tanıtımı, reklam ve karşılıklı iletişim gibi ...
Duvar Resimleri Üzerinden Kült Liderlik Propagandası: Irak Devlet Başkanı Saddam Hüsseyin Üzerine İnceleme
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2018)
Irak'ta Baas Partisi'nin iktidarda olduğu dönemde Irak Devlet Başkanı Saddam Hüseyin'in kült lider olarak inşa edilebilmesi için yoğun bir propaganda faaliyetinin yürütüldüğü görülmüştür. Bu süreçte Baas Partisi, kült ...
Çin Milliyetçi Partisi Tarafından Japon İşgali'ne Karşı Yürütülen Ulusal Seferberlik Propagandası
(Trakya Üniversitesi, 10.06.2019)
7 Temmuz 1937 tarihinde Japonya ve Çin arasında dünya tarihinin en kanlı savaşlarından biri başlamıştı. Japonya, 1937 yılından itibaren Çin'in topraklarını işgale girişmiş ve ülkenin doğu bölgesindeki toprakların önemli ...
2. Dünya Savaşı'ndaki Sovyet Propaganda Posterlerinin Öfke Çekiciliği Bağlamında İncelenmesi
(İnönü Üniversitesi, 2018)
Öfke çekiciliği, insanlar üzerinde öfke oluşturarak belirli bir konu hakkında olumsuz tutum geliştirmesi ve ona karşı istenilen yönde hareket etmesini amaçlayan bir ikna tekniğidir. Öfke çekiciliği, propaganda disiplini ...
Üniversitede Programlama Dersi Alan Öğrencilerin Eğitsel Yazılım Geliştirmeye Yönelik Öz-yeterlik Algıları
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı Bilgisayar ve Öğretimi Teknolojileri Eğitimi dışında kalan ve
ağırlıklı olarak bilgisayar programlama dersleri alan bölüm öğrencilerinin eğitsel yazılım
geliştirme öz-yeterlilik ...