Ara
Toplam kayıt 26, listelenen: 1-10
2. Dünya Savaşı'nda Kullanılan Sovyet Propaganda Posterlerinde Coşku Çekiciliği Bağlamında Kadınların Temsili
(22.11.2018)
Coşku çekiciliği, insanların rakiplerini geride bırakarak belirli bir amaç doğrultusunda harekete
geçmesini hedefleyen bir duygusal çekicilik türüdür. 2. Dünya Savaşı'nda Sovyetler Birliği, Nazi
Almanyası'nın işgaline ...
İşletmelerin Endüstri 4.0 Teknolojileri Kullanım Düzeyinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
(Gümüşhane Üniversitesi, 23.09.2021)
2011 yılında Endüstri 4.0 vizyonunun ortaya atılması ile birlikte, bu vizyon tüm ülkelerin hedefleri arasına girmiştir. Bunun nedeni endüstri 4.0’ın beraberinde getirdiği yüksek verimlilik, kalite, hız ve esnekliktir. ...
Nazizm İdeolojisinde Alman Kadınları: "Nsfrauen-Warte" Propaganda Dergisi Üzerine İnceleme
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2018)
Nazizm ideolojisi, ari ırk olarak gördüğü Alman kadınlarını iyi bir anne,
iyi bir eş ve iyi bir vatansever olarak idealleştirmekteydi. Nazi propagandası,
dönemin kitle iletişim araçlarını etkin bir şekilde kullanarak ...
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Hızla gelişen teknoloji ve internet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyayı vazgeçilmez hale getirmiştir. Ticari işletmeler son yıllarda sosyal medyayı ürün veya hizmet tanıtımı, reklam ve karşılıklı iletişim gibi ...
Duvar Resimleri Üzerinden Kült Liderlik Propagandası: Irak Devlet Başkanı Saddam Hüsseyin Üzerine İnceleme
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2018)
Irak'ta Baas Partisi'nin iktidarda olduğu dönemde Irak Devlet Başkanı Saddam Hüseyin'in kült lider olarak inşa edilebilmesi için yoğun bir propaganda faaliyetinin yürütüldüğü görülmüştür. Bu süreçte Baas Partisi, kült ...
2. Dünya Savaşı'ndaki Sovyet Propaganda Posterlerinin Öfke Çekiciliği Bağlamında İncelenmesi
(İnönü Üniversitesi, 2018)
Öfke çekiciliği, insanlar üzerinde öfke oluşturarak belirli bir konu hakkında olumsuz tutum geliştirmesi ve ona karşı istenilen yönde hareket etmesini amaçlayan bir ikna tekniğidir. Öfke çekiciliği, propaganda disiplini ...
Üniversitede Programlama Dersi Alan Öğrencilerin Eğitsel Yazılım Geliştirmeye Yönelik Öz-yeterlik Algıları
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı Bilgisayar ve Öğretimi Teknolojileri Eğitimi dışında kalan ve
ağırlıklı olarak bilgisayar programlama dersleri alan bölüm öğrencilerinin eğitsel yazılım
geliştirme öz-yeterlilik ...
The Representation of Muslims in Public Spot Advertisements Against Islamophobia: The Case of USA, Canada and the Netherlands
(Erciyes Üniversitesi, Aralık 201)
In recent years, it has been seen that the extreme right-wing political parties in the world are frequently
the subject of Islamophobia in their propaganda activities. These parties reflect Islam as a danger in
their ...
The Presentation Of Vladimir Lenin And Joseph Stalin In The Soviet Culture Leader Propaganda In The Second World War
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2018)
Vladimir Lenin, who became the undisputed leader of Russia with the October Revolution in
1917, was tried to be built as a cult leader with propaganda activities in the country. After
Lenin's death, cult leadership ...
Investigation of genetic structures of coloured horses by mtdna d-loop sequence analysis in Turkey
(Kafkas Üniversitesi, 2019)
The aim of this study was to determine the genetic structure of Coloured horses in Turkey by analysis of the D-loop sequence of mitochondrial DNA (mtDNA). A total of 28 Coloured horses were examined. DNA was extracted from ...